699,00 zł
10 349,00 zł
1 975,00 zł
942,00 zł
5 380,00 zł
6 999,00 zł
675,00 zł
3 354,00 zł
3 275,00 zł
Czy kosa spalinowa, którą Państwo mają na stronie jest dostępna do wysyłki?
Tak, wszystkie urządzenia i towary, które można dodać do koszyka posiadamy fizycznie na magazynie. W opisach produktów są podane przybliżone czasy realizacji. Staramy się nie dopuszczać do sytuacji, w której klient czeka na towar, który my musimy zamówić.
W jaki sposób są pakowane i wysyłane duże urządzenia, np. kosiarki?
Kosiarki, glebogryzarki itp. urządzenia wysyłamy w fabrycznym opakowaniu producenta, w którym są odpowiednie zabezpieczenia, przed przemieszczaniem się produktu wewnątrz kartonu. Jeżeli klient ma wątpliwości odnośnie jakości usług świadczonych przez kuriera w swojej okolicy, jest opcja dokupienia przesyłki paletowej w wysokości 49zł.
Co w przypadku wystąpienia usterki, jak wygląda reklamacja urządzenia?
Jesteśmy autoryzowanym dealerem wszystkich marek urządzeń, które sprzedajemy. Zgłoszenia reklamacyjne można kierować bezpośrednio do nas wysyłając nam towar. Jeżeli wysyłka jest problematyczna ze względu na gabaryt, każdy autoryzowany dealer STIHL, HONDA, AL-KO czy Grass w Państwa okolicy ma obowiązek przyjąć urządzenia do naprawy gwarancyjnej.
Czy mogę sam zainstalować robota koszącego?
Tak, do każdego robota koszącego dołączona jest instrukcja obsługi, w której są podane informacje jak to zrobić. Należy jednak pamiętać o tym, żeby dokupić odpowiedni zestaw montażowy.
Czy mogę zapłacić kartą kurierowi?
Tak, należy wybrać opcję płatności za pobraniem. Kurier ma obowiązek posiadania przy sobie terminala do płatności bezgotówkowych.